Traject: You are beautiful

Dit bereik je met het traject "I Wish":

  • Ik heb weer rust in mijn hoofd omdat ik weet hoe ik een einde maak aan het piekeren
  • Ik laat me niet meer tegenhouden omdat ik de weerstand heb ontdekt en opgelost
  • Mijn seksuele energie stroomt weer omdat ik weet hoe ik dit met of zonder partner kan aanzetten
  • Ik heb niet helpende geloofsovertuigingen omgezet naar een krachtige identiteit vol zelfliefde.
  • Ik sta achter mijn keuzes met trots

+40%

meer likes op je post

+50%

meer interactie op je post

+30%

meer conversie

jouw klant komt niet zomaar op je website terecht

Veel coaches, trainers, therapeuten en specialisten zijn maanden bezig met het bouwen van hun website. Social media blijven ze uitstellen, omdat ze gewoon geen tijd hebben om social media er ook nog eens bij te doen.

Wat ze zich niet realiseren, is dat ze er uiteindelijk makkelijk 6+ maanden bezig zijn voordat er klanten bij komen. Pas nadat de website klaar is, besteden ze aandacht aan social media. In totaal zit je dan 9+ maanden zonder klanten!

Wanneer ik ze vraag wat hun plannen zijn, als de website klaar is, roepen ze vaak: nou, dan komen de klanten vanzelf! Maar niets is minder waar. Jouw klant komt niet 'zomaar' op je website terecht.

Social media is altijd de eerste plek waar jouw potentiële klant jou ziet.

herken je dit

Merk je als ondernemer wel eens het volgende?

Herken jij je in meerdere van deze punten? En je bent bereid om met deze punten aan de slag te gaan?
Neem dan contact op voor een vrijblijvende kennismaking. Dan brengen we in kaart wat jij nu nodig hebt.

je hebt geen idee waar je nu weer over moet schrijven

Wanneer je er echt voor gaat zitten, merk je dat je eigenlijk geen idee waar je over moet schrijven. Het is lastig om 2 tot 3 keer per week een post uit je mouw te schudden.

je hoopt dat er dit keer wél likes komen op jouw post (want de vorige keer leverde het niets op)

Je bent wel actief op social media, maar je merkt dat jouw posts tot nu toe nog vrij weinig doen. Ze leveren weinig tot geen likes of reacties op.

het zijn telkens dezelfde mensen die jouw post liken

Je bent wel actief op social media, en je post wordt ook wel geliket, maar het zijn steeds dezelfde mensen die jouw post liken. De like  van nieuwe volgers blijven uit.

je post wordt wel geliket, maar verder gebeurt er niet zoveel

Jouw post levert wel likes en reacties op, maar verder gebeurt er niet zoveel. Je voegt een call to action toe in de hoop dat je volger daar iets mee doet, maar dat gebeurt slechts sporadisch.

jouw post doet het redelijk, maar je haalt er slechts sporadisch een betalende klant uit

Jouw post doet het best redelijk, hij levert likes en reacties op, ook van nieuwe volgers. Maar toch merk je dat het slechts sporadisch een klant oplevert.

je mag wel een beetje opvallen op social media!

Om heel eerlijk te zijn... de meeste posts op social media gaan alleen maar over het verkopen van producten en diensten. Ze komen nogal pusherig over, en er is geen hond die er wakker van wordt.

Het zijn posts die jouw volger 5 minuten na het lezen meteen alweer vergeten zijn.

Een post die echt opvalt, is persoonlijker en laat jouw volger iets anders denken, geloven, voelen en ervaren. Het is een post die in eerste instantie leuk is om te lezen. Vervolgens vertel je over een cruciaal inzicht die jouw volger nog mist en waar hij niet zonder kan. 

Een post die impact maakt, zorgt ervoor dat jouw volger nog steeds aan jou en het inzicht denkt, ook nadat hij zijn telefoon heeft weggelegd of laptop heeft dichtgeklapt.

Hoe vaak heb je wel niet gehoord dat je volger het 'nog even zelf wil proberen'? Heb je je ooit afgevraagd hoe dat komt?

De meeste volgers op social media hebben helemaal niet eens door dat ze uberhaupt een probleem hebben. Ze denken allemaal dat ze het wel zelf kunnen, dat hun probleem helemaal niet zo groot is, en dat ze alleen maar op zoek zijn naar die ene gouden tip waarvan ze hopen dat jij die hun geeft.

Daarnaast ervaren veel volgers op social media nog met een lading weerstand. Ze willen wel van hun probleem af, maar dingen anders doen kost ook veel energie. Dit is niet voor iedereen zo makkelijk.

Kortom: jouw volger houdt zijn eigen groei tegen, hij is al jaren op zoek naar een oplossing, die hij maar niet kan vinden. Hoe dat komt? Omdat hij zijn oplossing in de verkeerde hoek zoekt. Hij denkt op de korte termijn, hij heeft immers alleen VANDAAG een probleem. Maar de meeste problemen zijn niet vandaag begonnen, maar een hele poos geleden. 


Waar jouw klant om vraagt, is bijna nooit wat hij nodig heeft.

Durf je volger op social media te confronteren dat een kwalitatief en duurzaam resultaat alleen gevonden kan worden als je het probleem grondig bij de wortel aanpakt.

Met mijn techniek: "Liefdevol confronteren en shockeren" help ik jou om je volger echt anders te laten denken, geloven, voelen en ervaren. Je zult zien dat hij daardoor zoveel vertrouwen krijgt in jou en je werkwijze, dat jij er vervolgens sneller en makkelijker betalene klanten uit haalt.

vergeet oppervlakkige uitspraken, het is tijd voor een 'oh waw' reactie!

Wil je écht impact maken op je klanten? Dan gaat het niet alleen om het bouwen van een website of funnel. Het draait om hoe je je boodschap overbrengt en je klant écht raakt. Vergeet oppervlakkige uitspraken; het is tijd om een "oh waw" reactie uit te lokken en verder te gaan dan de gebruikelijke verwachtingen.

Durven confronteren en shockeren (op een liefdevolle manier) is de sleutel tot het wakkerschudden van je klanten. Laat zien dat je meer te bieden hebt dan alleen verlangens vervullen. Bouw een gemeenschap van trouwe fans en zet zelfs de meest kritische "shoppers" om in loyale supporters. Dit bereik je met een bewezen en doordacht plan dat effectieve communicatie, een krachtige boodschap en het aantrekken van de juiste mensen omvat.

Als je klaar bent om je klanten écht te raken en een blijvende indruk achter te laten, laten we dan samen aan de slag gaan. Ontdek hoe je jouw boodschap versterkt, je doelgroep inspireert en je bedrijf laat groeien. Durf anders te zijn en verras je klanten. Samen zullen we de impact vergroten en een onuitwisbare stempel achterlaten in de wereld van je klanten.

wat leer je in dit traject?

je leert hoe je een wakkerschuddende post schrijft

...die meteen een diepe impact maakt op je volger, immers je kan maar één keer een goede eerste indruk maken.

je leert gespreks- en netwerktechnieken

...waarin het veel makkelijker voor je wordt om uit te leggen wat jouw toegevoegde waarde is voor je klant en die je vrijwel meteen nieuwe klanten oplevert

je leert hoe je cruciale inzichten kan definiëren

...die jouw volger nog mist en waardoor hij niet alleen meteen nieuwsgierig wordt, maar ook in actie komt.

je leert dat er verschillende soorten klanten zijn

...die elk een andere benadering nodig hebben en hoe je dat moet doen

je leert om marktonderzoek te doen

...en om waardevolle informatie op te halen bij je klant, die je vervolgens moeiteloos kan verwerken in je social media strategie

je leert hoe je jouw volger op social media kan wakkerschudden

...doordat je ijzersterke posts schrijft die jouw volger meteen oppikt en toepast

je leert hoe je een krachtige basis legt voor jouw mailinglijst

...zodat je snel en makkelijk je serieuze klanten kan spotten

je leert hoe je een op een prettige en persoonlijke wijze je volgers benadert op social media

...waardoor je daar meteen je eerste klanten uit haalt

wat levert het je op?

tot 40% meer likes op je posts

...omdat je post in eerste instantie leuk is om te lezen.

100+ extra volgers op je mailinglijst in enkele weken tijd

...omdat je zo'n goede indruk wekt op je volgers dat ze graag meer over jou en je werkwijze willen weten.

uitgroeien tot een authoriteit

...omdat deze nieuwe verfrissende, concrete en heldere aanpak nog duidelijk je expertise status laat zien en vertrouwen wekt

binnen 2 weken meer dan 2 nieuwe klanten erbij

...omdat je betere netwerk technieken aanleert

tot 50% meer reacties en interacties op je post

...omdat je post impact maakt en meteen een indrukwekkende eerste indruk achterlaat.

meer dan 2000+ impressies op elke post

...omdat je post niet alleen door je eigen netwerk gelezen wordt, maar ook via 2e en 3e graads connecties

maandelijkse sterke groei van connecties

...omdat je beter netwerkt zodat elke post nieuwe volgers en connecties oplevert

nooit meer koud bellen 

...omdat je via je mailinglijst de serieuze klant veel eerder kan spotten en makkelijker opvoglt

ik twijfel nog steeds

Twijfel je of dit traject bij je past?


PLAN DAN EEN GRATIS TELEFONISCH ADVIESGESPREK IN

>